![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla.....just nu är magen lugn sen några få timmar....känns hoppfullt! Jag hoppas att det håller hela vägen nu....
Jag meddelar i morgon kväll om jag kom iväg.....väskorna är packade i alla fall... Lissi - jäkligt hungrig efter dryga dygnets fasta.... |
|
||||
|
||||
![]()
Åh nej, åh nej, inte magsjuka också. Hoppas, hoppas att det bara fortsätter att gå åt rätt håll nu, magsjuka försvinner väl ofta inom ett dygn eller så. Jag håller verkligen tummarna - OCH hoppar över laxen som vi hade planerat ikväll, även om den inte är gammal.
För imorgon satsar vi på att komma iväg både du och jag, och på onsdag landar vi ganska precis samma tid... du i Aten... och jag i Brisbane, efter 23 timmars resa. Du har ju lite mer omväxlande resa i och med att det innebär en övernattning. Min omväxling blir bara 3 timmars flygbyte i Singapore, resterande 20 timmarna blir i luften. Jag kan väl inte hoppas på samma tur som sist då jag fick tre säten för mig själv och kunde ligga ner under en stor del av resan. SÅ skönt det ska bli att komma iväg! Allt är packat och klart. Resfeber? Klart att det kittlar i magen, lång resa när jag reser ensam igen, men dotter och barnbarn väntar - och jag längtar! Ha det nu så gott på fina Tinos och koppla av allt det du kan! Det tänker jag göra! |
|
|||
|
|||
![]()
Marianne...ha en underbar resa !!!! Den är Du värd!!! Du blir en van Australienresenär!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men usch, nu räcker det väl och blir över
![]() Låter ju hoppfullt att du ska komma iväg i alla fall. Och nu behövs det ju än mer. Ha en riktigt bra resa, och Glad Grekisk Påsk! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi ska ha span på om du kommer! Vi åker hem härifrån med flyget du ska komma med. Krya på dig! /Tom o Bodil nu på Poros |
|
|||
|
|||
![]()
Åh Lisa, håller verkligen tummarna för att du kommer iväg!!!
Ylva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag ska hålla utkik efter er i Aten..!! Ni är väl brunast ![]() ![]() Jag har kollat 10-dagarsprognosen på Tinos och det utlovas den första veckan riktigt "Lissiväder" Mellan 12-17 sekundmeter i blåst och även lite regn. Temp så där mellan 14-17 grader men även växlande molnighet med sol....Det riktigt lugna vädret med mycket sol kommer dan före avresedagen hem....Men OJ vad jag längtar!!! Jag ska tillbringa mycket tid med att sitta i Nikoletas trädgård under olivträdet och likt Ferdinand fundera över livet! Rapport om resan kommer efter hemkomst... Kram till er alla!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att höra att du mår bättre. Njut nu av livet så hörs vi när du kommer hem igen.
Trevlig resa, och kram tillbaka! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Roligt att höra att du är på benen igen..
![]() ![]() ![]() Ha, en fin flygning till Aten och sen vidare till Tinos! KRAM Sunny, som inte har alltför långt kvar till underbara Grekland nu.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh, så skönt att du kommer iväg men oj så trist att vi inte fick se dig hos oss! Vi hade antecknat i kalendern och bullat upp med grekiska grejor och fyllt på lunchmenyn med lite meze. Hade verkligen sett fram emot att äntligen ses!
Nu får du vila upp dig i Nikoletas fina trädgård och se till att alla sjukdomar håller sig borta! Nästa gång du är i Lundatrakten får du hälsa på oss på vårt nya ställe! Massa kramar tills dess! |
|
||||
|
||||
![]()
Åh Lissi... Även jag håller tummarna stenhårt att du kommer iväg på din resa till underbara Tinos. Där kan du vila dig och bara vara...
MVH zakka |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|