![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men usch, nu räcker det väl och blir över
![]() Låter ju hoppfullt att du ska komma iväg i alla fall. Och nu behövs det ju än mer. Ha en riktigt bra resa, och Glad Grekisk Påsk! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi ska ha span på om du kommer! Vi åker hem härifrån med flyget du ska komma med. Krya på dig! /Tom o Bodil nu på Poros |
|
|||
|
|||
![]()
Åh Lisa, håller verkligen tummarna för att du kommer iväg!!!
Ylva |
|
||||
|
||||
![]()
Åh Lissi... Även jag håller tummarna stenhårt att du kommer iväg på din resa till underbara Tinos. Där kan du vila dig och bara vara...
MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag ska hålla utkik efter er i Aten..!! Ni är väl brunast ![]() ![]() Jag har kollat 10-dagarsprognosen på Tinos och det utlovas den första veckan riktigt "Lissiväder" Mellan 12-17 sekundmeter i blåst och även lite regn. Temp så där mellan 14-17 grader men även växlande molnighet med sol....Det riktigt lugna vädret med mycket sol kommer dan före avresedagen hem....Men OJ vad jag längtar!!! Jag ska tillbringa mycket tid med att sitta i Nikoletas trädgård under olivträdet och likt Ferdinand fundera över livet! Rapport om resan kommer efter hemkomst... Kram till er alla!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att höra att du mår bättre. Njut nu av livet så hörs vi när du kommer hem igen.
Trevlig resa, och kram tillbaka! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Roligt att höra att du är på benen igen..
![]() ![]() ![]() Ha, en fin flygning till Aten och sen vidare till Tinos! KRAM Sunny, som inte har alltför långt kvar till underbara Grekland nu.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh, så skönt att du kommer iväg men oj så trist att vi inte fick se dig hos oss! Vi hade antecknat i kalendern och bullat upp med grekiska grejor och fyllt på lunchmenyn med lite meze. Hade verkligen sett fram emot att äntligen ses!
Nu får du vila upp dig i Nikoletas fina trädgård och se till att alla sjukdomar håller sig borta! Nästa gång du är i Lundatrakten får du hälsa på oss på vårt nya ställe! Massa kramar tills dess! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|