![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Sunny, Dina rapporter från Amorgos var fantastiska och Du får ju med bilder också! Det klarar inte jag förrän jag är hemma. Din resa till Sifnos ser jag fram emot...två öar jag nog aldrig kommer till, men ändå får uppleva. Kan det bli bättre?
Kalo taxidi !!! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Lissi jag blir verkligen inspirerad att dela med mig av mina upplevelser när jag är i Grekland... roligt också när det uppskattas så mycket!..
![]() Det kan dock bli lite klurigt med internetuppkopplingen på Marana Guesthouse första veckan, men Maria värdinnan skulle försöka fixa det... får se hur det blir! Annars kan jag skriva från någon taverna! |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Lissi, och alla andra med för den delen, fortsätt att dela med er av era härliga resor. Det är så intressant att läsa om andras resor. Tips och idéer från andra gör en nyfiken.
Det var förstås min avslutning på mitt inlägg som kanske lät som något sorts skryt, inte vet jag. Det var INTE min mening, jag vet att jag har en otrolig tur som kan resa i stort sett som jag vill. Men jag har kommit till den delen av mitt liv när det är möjligt, och det har alltid varit en dröm att kunna vara i Grekland så mycket som möjligt. Inger - ännu inte pensionär, men då ... |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi fortsätt att skriva ,strunta i alla Pektanter o gubbar .Det här forumet behöver alla inlägg.
|
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer till fullo med Jan.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|