![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Tack Calle för tips. Jag försöker igen. Är det verkligen inga fler som har koll på prisnivån?? Har tyckt mig märka att denna fråga dyker upp lite då o då i forumet men alltsom oftast förblir obesvarad... Är det möjligen lite "snålt" att fundera på vad det kostar??? Hälsningar Mia |
|
||||
|
||||
![]()
Priserna på tavernorna tycker jag verkar ligga rätt still, förmodligen beroende på knivskarp konkurrens. Men de ofta ensamma små snabbköpen närmast hotellet tycker jag har blivit svindyra på frukostbröd, pålägg, tomater, myggmaskinstabletter osv. Jämför med priserna i en vanlig matkedja "inne i stan"
//PO |
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan
Visst har det blivit dyrare med det mesta i Grekland Ibland är det faktiskt billigare i Sverige Sist var jag på Skiathos, och tänkte köpa hem ryggsäckar till mina barnbarn...men ojoj...Avstod då jag såg priserna och vissta att det var billigare hemma. Prishöjningar beror ju mycket på införandet av Euron.... Åker till Rhodos i augusti, var där senast -97, så man får väl en chock, men kommer att räkna med att det är samma prisnivå som hemma, samt ta mig till små mysiga tavernor där det bara sitter greker och äter, för då betyder det att det är både billigt och gott Mvh Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Neej, jag kan inte tycka att det är "snålt" att fråga om priser, jag tycker snarast att det är ansvarsfullt. Reser man med barn så vill man väl kunna ge lite "extra" på semestern
![]() ![]() ![]() Jag hoppas att ni får en skön och spännande semester och att ekonomiplaneringen "håller" ![]() ![]() Bästa hälsningar /Birgitta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|