![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
De som åkte med Ving förra veckan fick en natt på Rhodos på ditvägen, och åkte sedan till Tilos med Diagoras Blue Star på måndag eftermiddag. Då de skulle hem på söndagen ordnade Ving egen båttransport på söndag morgon.
De löser det säkert på ett eller annat sätt, tre nätter på Rhodos tror jag inte någon behöver oroa sig för. |
|
||||
|
||||
![]()
Flyger man från Malmö med Ving har man dessutom kvällsflyg hem och åker med Diagoras vid 9-tiden söndag morgon. Så då har man definitivt ingen anledning till oro.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Ja, en natt på ditvägen är ju helt ok. Skönt att det verkar funkar på söndagen när man ska hem. Nu är det bara 6 dagar kvar, längtar. Båten som går på måndagseftermiddag går den från samma hamn som Sea star gick ifrån? ElisabethK |
|
||||
|
||||
![]()
Måndagsbåten är Blue Stars stora färja Diagoras, den går från största hamnen allra längst ut. Åker du charter lär de bussa er ut.
Förresten - det TROR jag i alla fall. Den kan knappast få plats i Kolonahamnen där Dodekanisos Express går från. När jag åkt med stora färjor har de gått från hamnen längre ut. Senast redigerad av inkfish den 2015-05-18 klockan 11:21. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|