![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har köpt den flera år i rad. Den dyraste blev min egen bibel, den näst billigaste gavs till det unga gardet i släkten och nu har vi köpt den för 89, bara för att ha i reserv i stället för en blomma. Den är så fint skriven och med så väl avägda recept och smaksensationer att man blir lyrisk av bara farten. Bilderna är dessutom i särklass.
Smaklig måltid hälsar: Inga-Karin |
|
|||
|
|||
![]()
JA det är en underbar bok, som jag köpte så fort den kom ut! Många recept är provade och den smakrika vegetariska lasagnen/moussakan är suverän med den hemlagade tomatsåsen förstärkt i smaken av soltorkade tomater!! En av mina mest uppskattade bjudrätter faktiskt..Den tar lite tid att laga, men med grekisk musik i bakgrunden blir det ett rent nöje!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Köpte denna underbara bok häromdagen i bokhandeln för 139 kr, tyckte det var ett OK pris... kom in på Konsum 5 min senare och fick se samma bok för 99 Kr. Då blev man lite sur...
Blir nog lagat något gott ur den i helgen då jag ska ha en bjudning med grekisk buffé ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är jag också ägare till "Kärlek, oliver och timjan" Köpte den på Domus i Eslöv för halva reapriset
![]() //Zanét ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|