![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onsdag 27 maj
Det har tydligen regnat och mullrat hela natten, efter vad jag hörde när jag vaknade till ett par ggr under natten. På balkongen stora vattenpölar och sand... tur jag tog in min tvätt tidigt igår och annat som jag har på balkongen. Idag skiner solen, men jag har en känsla av att det inte blir så långvarigt, men det är OK ska gå en lättare vandring senare här runt byarna, nu vågar jag inte gå så långt upp i bergen eftersom vädret är lite ostabilt. Fotade mitt hotell från baksidan igår och jag bor där fönsterluckorna är öppna, bästa läget med utsikt mot byarna.... Marana guesthouse, verkligen mysigt och vilken avkoppling, lugnt och fridfullt inget som stör, snart flyttar jag till Kamares på måndag den 1 juni, kommer att sakna detta ställe. Men de ska renovera här nästa vecka och då blir det nog en hel del oväsen menade Maria min värd, annars hade jag nog stannat kvar längre. Maria kommer förresten hit på fredag natt från Aten och stannar några dagar, ska bli så kul att träffa henne och likaså tyckte hon att det skulle bli att träffa mig, hon är verkligen supertrevlig. Nu ska jag fortsätta med mina vardagsbestyr, ja för det blir ju så när man stannar så länge, dra ner lite på tempot och reflektera är inte så dumt! Återkommer senare... Sunny, direkt från Apollonia... ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|