![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Här på Tilos är det klarblå himmel, hoppas ni snart får njuta av sol igen. Och skicka inte hit några regnmoln.
Ha det så bra! ElisabethK |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas det slutar åska, det skall ju helst inte hålla på hur länge som helst.
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu har det iaf slutat att åska.. |
|
||||
|
||||
![]()
Här på Lipsi började det regna just nu Ska bli åskoväder i natt
Har haft en fin dag idag med lite vandring till olika stränder men inget bad ännu Kanske imorgon Lipsi är en liten fin ö👍 //maji |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att höra att du har det bra på Lipsi..
![]() Hoppas på bättre väder här imorgon, känner att jag vill ut och vandra igen!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det blev en underbar regnfri kväll här. Var på Michalis igen och åt SÅ gott....så mycket de dessutom bjöd extra på! Trevliga att prata med också och från ouzerian mitt emot i gränden hördes Lizeta igen. En fin kväll!
Kalinichta! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Fredag 29 maj
Efter gårdagens oväder.. hoppades jag på bättre väder idag.. men icke sa Nicke.. det stormar och regnar från och till. Inatt frös jag och då har jag ändå ett tjockt täcke.. men det blir så fuktigt inne och då blir man så frusen. Nu har jag satt på AC med värme och tagit in mitt utebord, det blev till att äta frukost inne såklart, tur det finns gott om plats. Jag som var så vandringssugen.. men så är det.. får bli att traska ner i byn sen och sätta sig på den taverna som är varmast! Ska väl inte klaga har haft flera veckor med varmt väder, badat mycket och gjort 8 st olika vandringar, både längre och kortare sträckor så jag är rätt nöjd ändå!.. ![]() Sunny, från ett stormigt Sifnos.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas att vädret rättar till sig för dig Sunny. Och gärna här på Skopelos också. Hur länge är du kvar på Sifnos?
Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Håll ut Masse och Sunny! I morgon åker jag hem och då ska solen återkomma.
![]() Här på Tinos mulet och perfekt promenadväder! Lissi-som just köpt båtbiljett.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ja, får hoppas vädret stabiliserar sig nu när Lissi ska åka hem!.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, åk hem Lissi
![]() Då får vi vackert även på Fourni imorgon! Birgitta., som kurar på Patras Cafe. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() På tavernor o cafeer sitter man ju bra i alla väder ![]() Fortsätt njut! Lissi- från ett regnfritt Tinos med mycket solglimtar just nu....fast jag är kvar! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Masse |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kom nu ihåg att åker ni till Grekland i månadsskiftet sept/okt så får ni skylla er själva. Jag är där då.... ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, ska du till paradisbyn Lagada nu, så spännande! Det kan nog bli jättefint.
Nu kanske jag kommer ihåg fel, men tyckte du inte att det blev lite öde i Egiali vid samma tid förra året? Ta det inte som kritik, det är bara en fråga. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jo, det stämmer det du säger, men det behöver ju inte bli att jag upplever det på samma vis i år, kan tänka mig att antalet turister varierar från år till år. Kan inte åka tidigare och jag bara måste till Amo..i år, får jag lappsjuka drar jag väl till Naxos.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, så kan det vara. Att man bara måste till Amo, alltså.
![]() ![]() Just nu är jag GALEN på Amo för jag måste få bättre väder. Den här ön berör mig mycket också, på både gott och ont. Så när jag är butter på något, då är jag extra butter om det är just här. Vädret ska slå om men det får gärna ske NU. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det är väldigt trist väder just nu, jag har helt kommit av mig.. inga vandringar och inga bad då blir jag lätt lite deppig..men det vänder väl och blir bättre snart hoppas jag!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|