![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla härliga rapporter o bilder.
Vi skall till Sifnos i september för första gången o har fått så fin hjälp av dig nu. För oss blir det att hyra bil då vi inte är lika hurtiga som du men nu vet vi ju vart vi skall bege oss. Njut vidare! // KR |
|
|||
|
|||
![]()
KR, SÅ kul att jag varit till hjälp..
![]() Ni kommer att få det toppen, även om det vid den tiden inte kommer att vara lika mycket blommor och grönska..SÅ är det ändå en fantastiskt vacker ö..och ren kan inte se något skräp som ligger någonstans. |
|
|||
|
|||
![]()
Vilket busväder..ösregn ikväll..undrar om det är lika på andra öar i Grekland nu tro??
Och om det ska fortsätta i fler dagar.. ![]() Sunny, som nu kurat ihop sig i min studio med ett glas retsina.. ![]() Hoppsan och nu börjar det åska också... |
|
|||
|
|||
![]()
På Tinos, kallt, 20 grader, och blåsigt och mörka moln...blir säkert regn framåt kvällen. Blir det för ruskigt så har jag ingredienser till sallad i kylen och en skvätt rose så jag måste inte ut och äta....men vill helst....
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Just nu blixtrar och dunder utanför.. Just nu är åskvädret precis här 18.50 lokal tid bara en minut mellan åskknallarna och blixtarna.. Otäckt.. Nu är jag lite rädd.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-05-28 klockan 17:48. |
|
|||
|
|||
![]()
Här på Tilos är det klarblå himmel, hoppas ni snart får njuta av sol igen. Och skicka inte hit några regnmoln.
Ha det så bra! ElisabethK |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas det slutar åska, det skall ju helst inte hålla på hur länge som helst.
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu har det iaf slutat att åska.. |
|
||||
|
||||
![]()
Här på Lipsi började det regna just nu Ska bli åskoväder i natt
Har haft en fin dag idag med lite vandring till olika stränder men inget bad ännu Kanske imorgon Lipsi är en liten fin ö👍 //maji |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att höra att du har det bra på Lipsi..
![]() Hoppas på bättre väder här imorgon, känner att jag vill ut och vandra igen!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det blev en underbar regnfri kväll här. Var på Michalis igen och åt SÅ gott....så mycket de dessutom bjöd extra på! Trevliga att prata med också och från ouzerian mitt emot i gränden hördes Lizeta igen. En fin kväll!
Kalinichta! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Fredag 29 maj
Efter gårdagens oväder.. hoppades jag på bättre väder idag.. men icke sa Nicke.. det stormar och regnar från och till. Inatt frös jag och då har jag ändå ett tjockt täcke.. men det blir så fuktigt inne och då blir man så frusen. Nu har jag satt på AC med värme och tagit in mitt utebord, det blev till att äta frukost inne såklart, tur det finns gott om plats. Jag som var så vandringssugen.. men så är det.. får bli att traska ner i byn sen och sätta sig på den taverna som är varmast! Ska väl inte klaga har haft flera veckor med varmt väder, badat mycket och gjort 8 st olika vandringar, både längre och kortare sträckor så jag är rätt nöjd ändå!.. ![]() Sunny, från ett stormigt Sifnos.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas att vädret rättar till sig för dig Sunny. Och gärna här på Skopelos också. Hur länge är du kvar på Sifnos?
Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Håll ut Masse och Sunny! I morgon åker jag hem och då ska solen återkomma.
![]() Här på Tinos mulet och perfekt promenadväder! Lissi-som just köpt båtbiljett.... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ja, får hoppas vädret stabiliserar sig nu när Lissi ska åka hem!.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, åk hem Lissi
![]() Då får vi vackert även på Fourni imorgon! Birgitta., som kurar på Patras Cafe. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vad tycker ni om dom planerna?.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi avvaktar Sunny! Du liksom fler på forumet ändrar oss många gånger....däribland jag
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() På tavernor o cafeer sitter man ju bra i alla väder ![]() Fortsätt njut! Lissi- från ett regnfritt Tinos med mycket solglimtar just nu....fast jag är kvar! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|