![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar väl sällan köpa souvenirer... har inget direkt behov av ytterligare pryttlar som står och samlar damm... om det inte är elefanter, förstås...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar ta mycket kort men även köpa fina vykort som man sedan kan klistra in när man kommer hem....Sedan har jag köpt en tavla utav samma konstnär på de tre grekiska öar jag hittils besökt (Kalymnos, Rhodos och Kreta) så nu har jag 3 tavlor av denna konstnär som jag inte riktigt ser vad signaturen är "EH MITTS" eller nåt sånt kanske. Det roliga är att jag inte letat efter dessa tavlor utan mera sprungit på dem när jag tittat. Så dessa tavlor sitter på vägget tillsammans med en tavla som jag gjort själv, motiven är vita hus såklart
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag måste besöka "norske tandläkaren" på Kalymnos och införskaffa åtminstone ett par guldörhängen. Vill gärna få med mig också ikon/ikoner, endast Aios Giorgios. Favoritkeramikerns alster börjar tryta på Kalymnos, blev nog sista köpet förra året. Förstår att du Janne släpade hem den magnifika damen,sambon fick släpa hem en tung fransk bordsklocka från Irland. Helt normalt enligt gällande diagnostik för turistiskt beteende.
![]() När en dröm om att flytta in på prästgården vid Ulvsunda slott, städar gärna stora ytor. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
grekiska fester! Chris ![]() |