![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag läst ikapp din tråd också, och jag bugar och bockar för dina rapporter!
![]() Jag förstår att du har fått ännu en favoritö. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eller hur..inte så svårt att förstå..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att du gillade Sifnos! Den Ön tillhör en av våra bästa. / Tom o Bodil direkt från Kamares
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sunny ,som längtar ner.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bra väder....? Det är bara förnamnet! Vindstilla o +23 i vattnet!
Nu ska vi gå o äta bl.a ostbollar :-P |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Bor ni i Kamares under hela er vistelse? |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vi bor som brukligt i Kamares när vi är på Sifnos! Härifrån är det bra läge med nära till allt, inkl båtarna. Dessutom utmärkta vandringsleder om man dylikt vill utnyttja!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Fast min favoritby är ändå Apollonia som känns mer genuin och Kastro den vackraste av dem ALLA.. ![]() Ha, en fortsatt fin vistelse på fina Sifnos! Sunny, som ska tillbaks dit i september.. längtar! . ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måske kender du allerede denne side? Ellers er her opdateringer på Sifnos til din september-rejse:
http://pathsofgreece.gr/?p=2257&lang=en |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men jag visste att de i vintras gjort om och förnyat alla markeringar på vandringslederna, de fick jag veta på plats. Det var väldigt välordnat, Sifnos är en fantastisk vandringsö!.. ![]() Sunny, som längtar ner.. Ps. Häftigt att känna igen sig på alla foton och vandringar, vilka fina bilder. Nu har jag laddat ner alla vandringar, så nu vet jag vilka jag ska gå i sept/okt...kanon!.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-06-30 klockan 21:38. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|