![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om en kabinväska, med godkänt mått, får väga 10kg i ett reguljärflygplan, varför ska samma väska bara få väga 5 kg i ett charterplan? Jag förstår inte skillnaden.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Visst går det att hitta billiga stolar på reguljärflyg också, men ... Oftast är det rejält dyrt. Eftersom du ställde en fråga direkt till mig så ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() I "katalogenes tid" kunne man virkelig finne det utrolige ![]() Jeg booket en utrolig billig 3 ukers tur til Chios m e d hotell ca 1900 NOK kostet den, det husker jeg ![]() Men, det jeg husker a l l e r best ![]() "Kun flystol" i samme prisliste ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja ibland är det "A djungel out there"
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag får i alla fall en egen tvårumslägenhet med terass i Petra, Lesbos, för 4600:- för en vecka nu i slutet av augusti, inklusive mat på planet, av- och ombokningsskydd och busstransfer. Min syster valde i en enrummare med balkong för 4300.- Det är vi väldigt nöjda över
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg ser på bildet av den blide Lissi som har fått plass til så mye i ryggsekken sin.
Jeg skal ta for meg det som står her om pakketips, og så sjekke om jeg får det til. Vi pleier å ha koffertene fulle på 2 ukesturene - en 20 kg og en 15 kg. Litt mindre på en uke. På kortere turer har vi bare håndbagasje. Vennlig hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
![]()
Lycka till! Ja man tror inte att det går ner så mycket
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja hemma duschar jag ju så klart bara på morgonen, men i Grekland - efter en lång dag på stranden - vill man ju bli fräsch igen på kvällen
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|