![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Menar du mig? Jag har köpt Apollo oneway Gbg-Karpathos i juni, bokade i januari tror jag. Kan tyvärr inte kolla vad motsvarande biljetter kostar just nu, webläsaren här på jobbet gillar inte Apollo.
Men tumregeln brukar vara att Apollo bara har några få biljetter i de lägre prisklasserna. Efter ett tag kan de sen släppa ytterligare några billiga biljetter, om de tycker att planet är lite dåligt bokat. Men det där kan man aldrig förutse så jag bokar hellre och sen struntar jag i att hålla koll på om priserna möjligen går ner senare. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Inkfish!
Okey, men hur köper du hemresan? Gör man det i på plats vid hemresan, eller köper du one-way först och ringer till någon resebyrå i Grekland för att få tag i hemresan? Dumma frågor förmodligen.. Har alltid bara köpt resa så där 1-2 veckor innan jag rest (plötsligt fått för oss att nu åker vi), men tycker det skulle vara kul att boka..och längta lite i år.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bokar även hemresan härifrån. Bokar du ner väljer du apollo ticket, oneway från (t ex) Landvetter till Karpathos.
Sen vänder du på alltihop, fortfarande på apollo ticket, one way, Karpathos till Landvetter. Och sen sitter du där, fånflinande av bokningsfeber, och har just ordnat din resa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Marie_W: nu har jag kollat vad biljetter som motsvarar mina kostar i dag. Priset är det samma som när jag bokade.
|
|
|||
|
|||
![]()
INkfish!
Tack, då får jag skynda mig..Då vet jag hur man gör.. Sedan är det bara att vänta.. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|