![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Kreta är ju en stor ö med många "ansikten", synd att centrala och östra delarna ibland glöms bort av skandinaver. Välkomna tillbaka till Ierapetra, Libyska havets brud! Visst är det en fin stad i vacker omgivning och jag kan intyga att den är väldigt bra att bo i. Och välkommen på vandring!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ia! Jag komer till Ierapetra garanterat, på ensamresa och då långhyr jag på Popys och ser fram emot flera vandringar med Dig. Vet att Ylva skulle vandra. Idag?
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Lissi, Vandrade "Krossa Kreta" med Ia i går. Vi, tre damer i de grå hårens år, hade en jättefin dag med lagom moln och lite svalkande vindar. Inga större svårigheter att komma ur sängen i morse heller./Ylva
|
|
|||
|
|||
![]()
Ylva, det låter härligt! Den vandringen skulle jag gärna göra någon gång. Ierapetra och sydöstra Kreta gav mersmak.
Själv har jag bara vandrat en timme längs havet idag och så förstås de ca fyra km vi har in till Rethymno....och tillbaks. Vi har handlat en liter olivolja och 2 flaskor rakomelo att ta hem. Honung också förstås. Allt härifrån Kreta. Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|