![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Mycket tråkigt att du kliver av Claes. Men tack för alla dina inlägg. Det är ju allas våra bidrag som tillsammans gör Kalimera så bra.
Ha en bra hemresa! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker också det är tråkigt att du stiger av.
![]() Ha en fin resa till Sverige ![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker också att det är tråkigt att Du lämnar Kalimera. Dina inlägg behövs och det är ni som bor helt eller delvis i landet som ger motvikt mot vårt " turistliv". Stort tack för allt och än en gång: Det var kul att ses i Thessaloniki i maj....
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas ni får en komplikationsfri resa med bra väder och lugn trafik. Min son och en god vän ( som fick köra hela vägen eftersom sonen har högerfoten i gips...) åkte i förra veckan men valde vägen över Balkan och hade inga som helst problem.
Antagligen kommer ni att längta tillbaka rätt snart, det gjorde i allafall jag under åren jag bodde i Sverige och vistades i Grekland på semestrarna. Inget ont om Sverige...fint att kunna leva både här och där. Flyktingarna lär ni träffa på , inte samma som på Leros, kanske, men många som har motsvarande upplevelser , onda och även goda. De jag träffar här på Kalymnos är i ett stadium av vila inför nästa etapp: glada över den sympati de möter, kanske oväntad, spända inför den långa okända resan framåt, man märker en sorts apati men hör också glada skratt. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla bra inlägg.
Ha en bra resa! Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Lesvos, varför blandar jag ihop Leros och Lesvos...
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|