![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen underbara bilder från ett Aten man bara måste ælska.
Tack før att du gav bilderna en andra chans, det ær de værda! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för att du gjorde dig besväret en gång till Lissi! Bilder från Aten kan man aldrig få nog av.
Det känns lite kul att reflektera över hur olika vi är i alla avseenden. T ex när vi tittar på bilder. Jag är övertygad om att det är väldigt olika vilka av dina bilder som griper oss mest var och en. För mig är det bilderna från Lykavittos som hugger tag i hjärtat. Ahh så underbar den synen är. Kan aldrig se mig mätt på bilder därifrån. Någon annan faller för en blå dörr eller ett kafé i ett gathörn. För mig är det de öppna vyerna över "den vita staden". För mig är Aten och Pireus "den vita staden". Samma vackra syn oavsett om du ser det från Lykavittos eller utifrån havet. Förmodar att det är de öppna vidderna och horisonten som tjusar mig, oavsett om det är i Aten eller mitt på havet. Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Lisa!
Många av fotona skulle platsa bra i fototävlingen. Detta är Grekland! Birgitta, som säger sig inte gilla Athen. |
|
|||
|
|||
![]()
Håller med. Verkligen!
|
|
|||
|
|||
![]()
Att bilderna blev stora Lissi, gör ingenting alls. Det blir ofta mer känsla då tycker jag.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack, verkligen bilder med känsla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder, verkligen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"Skam den som gir seg"
![]() Du er en "stayer", Lissi ![]() Tusen takk for fine bilder fra kjente og kjære steder i Athen ![]() ![]() Vi har " telt på knappene" om vi skulle avslutte ferien med noen dager i Athen nå, men ... det får bli en annen gang ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så underbara bilder Lissi! Tur att du orkade göra resebrevet igen.
![]() Har bara varit i Aten på en dagsutflykt för länge sen (och åkt igenom på väg till Pireus) men får absolut lust att resa dit igen! Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket Lissi! Väldigt fina bilder. Gamla, slitna hus är också vackra och skulle säkert ha massor av historier att berätta om de bara kunde tala.
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Underbart!!!...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Herlige Athen, herlige bilder!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hvor fint
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så spennende bilder. Nå har jeg blitt inspirert til å tilbringe noen dager i Athen før vi forhåpentligvis feirer påske på Leros fra 1 mai neste år....
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Lissi!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingenting är omöjligt Lissi. Det omöjliga tar bara lite längre tid. Har funderat på att åka till Aten. Men som alltid då det gäller Grekland, är det många öar/platser jag vill besöka ... Men någon gång ska det bli Aten.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|