![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Det blir nog ingen vit jul här hos mig heller i år. Sju grader har vi just nu och snart skall det visst börja och regna igen. Fy sjutton! På natten när jag vaknar får jag bara höra på ljud av droppande vatten. Hellre tar jag snö och kyla som smäller i knutarna!
Men där ni är skall det ju helst vara soligt så att ni kan skicka lite solstrålar från Paleochora till alla oss här på Kalimera!/ Anne
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, det är varmt i Sverige, just nu 13+ gr i Västerås..längtar efter snö..avskyr mörkret!!
Önskar Er en fin JUL 🎄 och ett Gott Nytt År!!....
|
|
|
||||
|
||||
|
[quote=Sunny12;378270 avskyr mörkret!!
Önskar Er en fin JUL 🎄 och ett Gott Nytt År!!.... [/quote]Jag håller helhjärtat med. Men Sunny, i morgon är det vintersolstånd, så det går åt rätt håll. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Nästa Jul&Nyår vill jag vara i Grekland..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Att man sen slipper snöskottning, som gäller för oss är en fördel, Så Sunny, du måste förstå att vi bara NJUTER! Birgitta. |
|
|
|||
|
|||
|
Oja..det förstår jag Birgitta.. njuuuut vidare!!..
|
|
|
|||
|
|||
|
Kan riktigt känna hur ni njuter!
|
|
|
|||
|
|||
|
Det måste ju vara helt underbart att återkomma till samma lya och fira jul/nyår. Det blir ju som att åka till sitt fritidshus. Närmre ett eget boende I Grekland kommer man ju inte... Fortsätt ni att njuta och även mysa över kommande resor..det gör vi också
![]() Lissi |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|