![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Masse..vilket geni
![]() ![]() Har märkt att många, för mig, nya namn är med på banan. Så kul!! /Ketstin... som har 100-nånting dagar kvar till Kretsresan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sen är det ju så att "en svala gör ju ingen sommar" eller hur det nu är man säger. Bra blir det ju tack vare att vi alla skärper till oss lite och kläcker ur oss ett och annat. Ibland blir det bra och ibland mindre bra. Men man måste ju stoppa en slant i maskinen för att få chansen att dra en jackpot! Masse |
|
||||
|
||||
![]() Detta är pelikanen som är mitt "nickname". Janne, jo det var år 2000 vi träffade dig och Camilla för första första gången. Och det var på Astypalea. Jag minns Arnes första mening till dig uppe i Chora; "Kan det månne var herr Kalimera himself?" Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Som den ölnörd jag är så är min avatar från en etikett på en ölflaska från ett sedan några år tillbaka nedlagt grekiskt mikrobryggeri. Så jag kanske borde byta till något av de aktiva bryggerierna...
![]() Mitt alias skulle man kunna säga är "bestämd form singularis" av mitt förnamn. /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det är fasligt vad forumet levde upp. Nästan som i gamla dagar! ![]() /Netwolf |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|