![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Om jag skulle välja bort en av öarna du nämnder skulle det vara Serifos.
Jag har varit både på Amorgos och Sifnos och båda ligger höjt på favorit listan. Folegandros har jag aldrig varit på, Serifos har jag varit på några dagar. Tobbe |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, nu blev det svårt!
![]() Men jag är ganska säker på Amorgos.. Så, vad skulle ni säga var bäst av dessa två alternativ: Amorgos och Folegandros eller Amorgos och Sifnos? Är Amorgos och Folegandros väldigt lika? Vet förresten någon när löpartävlingen är i Folegandroa i år? Vet ju att det brukar vara runt slutet av juni, alltså när vi skulle vara där i såna fall. Är det massa folk på ön då? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Löpartävlingen brukar vara i slutet av juni. Hur det är i år vet jag inte. |
|
||||
|
||||
![]()
Utan att ha kollat hur färjelinjer ser ut i år så är min känsla att det är mycket enklare att kombinera Sifnos/Serifos med Folegandros än att ta sig över till Amorgos.
Och i valet mellan Sifnos och Serifos är det enkelt ....Sifnos!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Välj två öar som ligger nära varandra och då sliper du/ni långa resor (och kanske även sjösjuka) samt dyra båtbiljetter. Det spelar ingen roll vilka öar, oavsett valet så blir det bra ändå och du/ni kommer att vara supernöjd(a). Gör inte det svårare än vad det egentligen är, komplicera inte. Åk och njut, det kommer att bli bra! Så enkelt är det!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi är alla olika som tur är jag gillade Serifos bättre än Sifnos
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|