![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Går det att ha digitalt boardingpass från alla flygplatser då? När vi åkte hem för 3 veckor sedan med Norwegian (från Chania) så kunde jag inte checka in på hemresan i appen som jag gjorde när jag åkte ner.... Jag var alltså tvungen att stå i incheckningskön trots att jag inte hade bagage som skulle checkas in. // Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vad gäller digitalt boarding pass. Jag vet inte om alla flygplatser tillåter det, men jag har hittills inte hört motsatsen. Skulle väl vara nån obskyr flygplats i Katmandu, eller nåt isf ![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bara SAS app och där har det funkat utan nät...Får fram mitt boardingcard utan att ha nätet på.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
SAS hade ju fingeravtrycket som boarding card innan, men jag vet inte om de slutat med det? Det var ju praktiskt, för det hade man ju alltid med sig. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
På Daskalogiannis airport i Chania funkar inte så mycket när det gäller datorer just nu. Vi vet! Därav tror jag Nilams dilemma. Ber till gudarna att det funkar när chartersäsongen verkligen kommer igång. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bara SAS app och där har det funkat utan nät...Får fram mitt boardingcard utan att ha nätet på.
Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|