![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag vill bara tillägga, att jag menar att ni ska skriva här I tråden..inte skicka in till Janne...
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag blir glad av ![]() - Att det står en stor flaska vatten i kylen vid sen ankomst - Att det finns en vattenkokare - Att det finns en möbel att lägga resväskan på - Att det hänger mer än fyra galgar i garderoben - Att det finns en tvättlina el. liknande att hänga handdukar, blöta badkläder och tvätt på - Att det finns balkong som man önskat (och inte terrass) gärna med morgonsol och att utsikten är någorlunda hyfsad - Att den utlovade WiFin på rummet verkligen fungerar - Att det finns en safetybox på rummet - Att man inte fått storrökare som grannar Listan (av I-landsfunderingar tycker säkert många av de mer seriösa nu ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men simetra, visst blir man glad av det där lilla "extra" på rummet när man kommer
![]() När vi på senaste resan kom till Pylos och vårt boende så kom vi 6 timmar tidigare än annonserat och det var "No problem" Sit here and wait for 20 minutes and you will have your room ready. " Den renaste studio vi nånsin haft med ovanligt bra utrustning och t o m våffeljärn fanns bland utrustningen. Dessutom en hotellvärd som inte visste hur väl han ville......samt denna korg med te/kaffe skorpor, marmelad honung, och lite mjölk för hela vistelsen. Man BLIR glad av sådant! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ...och den där korgen ser verkligen trevlig ut, Lissi! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker också att det är trevligt med en liten låda med några gosaker
Men det som jag vill mest av allt är att inte ha storrökare som grannar minns en gång på Kreta ett par som totalförstörde vistelsen då vi inte gillar nattliv utan sitta på balkongen för ett glas vin på kvällen det var stört omöjligt .Hade lust att släppa en mindre bomb på deras balkong.Hoppas en dag att få rökfria hotell att välja/Ellada |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|