![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mulen morgon med tidvis regn, men ganska behaglig temperatur. Jag hade precis inlett min morgonpromenad men fick vända , då jag inte hade regnjacka på. Inga problem dock med att sitta ute under tak och äta frukost och njuta av utsikten bort mot havet. Molnen ser ut att lätta bort över havet mot Koroni.Dock är det mörkare moln längre söderut....Stella har redan gett mig ett jättefat med kakor av olika slag, (mer än min årskonsumtion på det fatet
![]() Stella, Kostas( maken) och Panagiotis ( sonen) är de vänligaste man kan tänka sig! När man reser själv är det skönt att någon pratar med en och undrar om allt är bra! Nu hoppas jag ju givetvis att jag får några soliga dagar också!!! Det spelar ingen roll när jag kommer hit tydligen, för regnet kommer alltid! (Jag kan ju förvarna om att 4-10 juni och 17 sept- 19 okt finns jag också här i Grekland så ni tar med regnjacka ni som åker samtidigt ![]() Nu börjar åskan mullra.... Thira..igår kväll var det 21 grader, men nu på morgonen kl9 , kanske 15....blir väl varmare förstås... Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|