![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lissi, Tusen takk for alle rapporter
- for det veldig trivelige samværet vi hadde i Kardamili ![]() Og, de siste dagene de herlige beskrivelsene som har ,vekket "gamle minner", fått meg til å lengte veldig til Athen ![]() Men, det var vondt, og rørende, å lese om situasjonen i Pireus ......! At denne ferien ble/vendte til å bli så innholdsrik og fin, med trivelige møter og Filotimo, skyldes i s t o r grad din positivitet og personlighet, Lissi ![]() Ønsker deg en riktig GOD reise hjem i morgen
|
|
|
|||
|
|||
|
Åh Lissi,jag är både rörd och berörd av din rapport idag💕
Monica😍 |
|
|
|||
|
|||
|
Tack alla!
Kvällen har tillbringats på Adonis takterass med magisk utsikt över Akropolis och ett stort glas vitt vin.. och jag fick nyss ett underbart mail från det grekiska paret jag berättade om! Redan! Jag har svarat och nu är, tror jag, ytterligare ett grekiskt vänskapsband knutet. Törs man ens skriva att detta hade inte hänt på parresa? Men ensamresor är en sak och parresor en annan slags resa med olika och på många sätt lika fina upplevelser. Kalinichta! Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Jag satt just och tänkte på dig och din resa, Lisa. Vem hade kunnat föreställa sig att den här semestern blev som den blev. Inte jag. Kunde du?
Med en sådan början och ett sådant slut - och allt däremellan! Ja, så är livet. Man kan inte föreställa sig hur det blir. Det viktiga är, att vi ser det ljusa som händer! Ta en liten tår för mig också där uppe på Adonis takterrass och hälsa i receptionen om det fortfarande är någon kvar, som var där när jag var där. Kanske Panayiotis. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
/Outi |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Kalimera är ju så fylld av en massa härliga tips och man skulle vilja resa överallt. Men det vet du ju! ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Men så roligt! Antar att du behöver miljöombyte efter lilla Kardamili, och det dåliga vädret där. Loutraki har jag aldrig varit i, så det ska bli mycket intressant att läsa om din vistelse där.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|