![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan de va Thassos?
|
|
|||
|
|||
![]()
Kreta? Mirtos...
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det er ikke på Thassos, der har jeg ikke vært
![]() - og ikke i Mirtos/ på Kreta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men Kreta?
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nei, ikke på Kreta
![]() - jeg var visst litt "uklar" i forrige svar.. |
|
|||
|
|||
![]()
Då gissar jag på Koroniområdet... Peloponessos alltså! MInns inte namnet på byn jag egentligen tänker på...Finikounda?
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() - men det er ikke i Koroni, eller i Finikounda Det er en by ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan det vara så lätt som själva Koroni?
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nei, det er ikke i Koroni😊
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det er ikke " feil", men det kommer an på hvor stort vi gjør det "området" ![]() Flere andre byer er nærmere, men i MESSINIA er det ![]() - og ikke veldig langt fra Koroni da... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tydelig at flere må reise til Peloponnese
![]() - og heldigvis, kalimerafolket er i gang ![]() Menge flere, enn tidligere, reiser nå etter at Janne har formidlet i ord, og i bilder 😍 Jeg kjenner flere som har vært, om ikke på denne tavernaen, så ganske nær ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ag. Andreas?
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Messinia er et ganske stort område av Peloponnese
![]() - vi skal videre fra Koroni... Ledetråd: Hadde jeg tatt lagt inn nesten samme bilde..., men i en litt annen vinkel...,...hadde gåten vært løst....😉 Senast redigerad av kari den 2016-08-09 klockan 10:13. |
|
|||
|
|||
![]()
Då skriver jag min allra första tanke...fast jag inte trodde på den...det är nåt med trappan och stranden..METHONI och borgen syns inte på bilden...
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Om jeg hadde lagt inn dette bildet...: ![]() - hadde du ikke trengt "å blunke" engang, før du svarte ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dette e r F I N E METHONI ![]() ( det var vel ikke badevær da dere var der....) |
|
||||
|
||||
![]()
Ser trevligt ut, där skulle jag gärna sitta.
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk Kari, Methoni var första tanken, men jag vet inte varför jag inte skrev det direkt...mindes inte landskapet bakom och båtarna...men nu när jag ser mina bilder från mars så stämmer det ju!! Det var ju grått och karneval när vi var där.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|