![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Förslag: Kolla vad ett normalt badlakan med tryck skulle kosta, eller lägg ett fiktivt pris tex 150:-
Låt sedan alla som är intresserade lägga en "Fejkbeställning" under kanske 10 dagar. Då ser du direkt hur många som är intresserade och kan bedömma om det är lönt att lägga mer tid på det. Snabbt och enkelt. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
"Låt sedan alla som är intresserade lägga en "Fejkbeställning" under kanske 10 dagar."
Om badlakanen håller lika hög kvalitet som tröjorna (de nya, blå) lägger jag redan nu en fejkad order på sju stycken. Ja, om det är storlek badlakan och inte överdimensionerade handdukar... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag hade gärna köpt ett Kalimera badlakan ( ett ljusblått med vit text helst
![]() ![]() /Alexandra |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
De har ju alltid något tryck på ovansidan av "fotremmen". Så varför inte KALIMERA? Med lite tur håller de kanske lite längre... Men fortsätt nu mata med idéer. Jag tycker Janne verkar ha för lite att göra... (Hukar åt Stockholmshållet...) ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske är det dags att ta fram andra produkter.
Ja varför inte, och av förslagen låter ju handduk som ett bra förslag men vore inte en vattenflaska bra att ha en varm dag i Grekland? och en Kalimerakopp vore ju också roligt! ![]() Snusdosor? Någon? Min pappa skulle garanterat köpa en (trogen snusare som han tyvärr är) Martinifk ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Litet storlekstips. Stl 160 cl passar mig eller är nästan lite stor och normalt har jag stl 36.
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|