![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Ios, Amorgos och Koufonissi
/Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Kos og Pserimos i juni og Kos i september
|
|
|||
|
|||
![]()
"Hem" till Rhodos förstås! Sedan vill jag gärna försöka hinna med Karpathos och Amorgos i år. Kanske en sväng till Larisa också.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi flyger till Aten den 18 juni och planerar att åka till Amorgos, Koufonissi och Naxos.
![]() /Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker till Sverige förstås!
Vad trevligt! Jag går ni kommer tillbaka Jag kommer tillbaka, ni går Vad konstigt........ ![]() dimitris Aten |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som åker till Karpathos i juli... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi åker till Ios, Amorgos och Koufonissi i maj/Juni, i september åker vi till Egypten. / Roger |
|
|||
|
|||
![]()
Santorini,Naxos,Syros og Amorgos-3 uker i juli.
Østre Kreta-2 ukers biltur i September.Vi må til Kreta 1 gang i året. Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Till Tilos, som jag alltid längtar till, en vecka i april! Nu hoppas vi bara att båtarna går, så vi "slipper" tillbringa nätter på Rhodos! Veckan blir så kort då!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Korfu 21 juni ,
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har redan hunnit med en resa i år, till Egypten, och ska i juni till Santorini, Amorgos och (troligtvis) Folegandros. Måste till Grekland minst 1 gång/år!
I november planerar vi (pojkvännen och jag alltså) en resa till Bolivia i 3-4 veckor, där vi ska hälsa på hans far. En förlängning av sommaren är aldrig fel ![]() Veronica ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag,maken och 2 av sönerna (15,18) åker till Samos den 1 juni
![]() Längtar sååå efter värme och go mat. Till hösten ska vi testa Turkiet ( Marmaris ), då blir de bara jag, guben och den yngste som åker....bokade tidigare när Apollo körde bra rabatt på resor dit, kul att prova men sen blir det såklart Grekland igen....karpathos, Lefkas och Lesbos lockar härnäst |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Kreta om 2 veckor och sen till fastlandet 3 veckor i juli - så vi klagar inte......
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Till Karpathos den 8 juni, stannar 1 vecka. Sen vet man aldrig...
/Britt |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ska åka till Paris över påsk, en familjemedlem (inte jag) fyller 50. Sen i juni blir det Kreta två veckor. Känns bra.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|