![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Där stod allt möjligt, och allt skulle av på Ios.
![]() Har du åkt med Ios Express? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() På bilden nedan är den vänstra den jag tagit 95 och den högra är fr 2006. ![]() Mykonos/Ios Express slutade dock sina dagar på ett okänt båtvarv någonstans i Grekland. ![]() /Netwolf - båtnörden ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
BREAKING NEWS!
Började göra lite efterforskningar gällande båten och hittade då att den inte alls är upphuggen. Den ska göras om till lustjakt! Ett italienskt rederi har köpt in den och håller på att rusta upp båten. De har f ö redan gjort samma sak med systerbåten Dionea och se vad fin hon blev ![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Ios Express
Vilken klassiker 1992 gick hon Ios, Paros, Naxos. Ho hade slogan "The fastest conection med Paros" en papper flyer runt en dm bred och 3 dm lång, tror jag har den i bokhyllan nånstans. Ho ggick på insidan av ön, alla andra runt från Ios Minns det var ett litet faryg som var blått. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi åkte till Mykonos med Ios Express en gång. Måste berätta om det också. Kommer inom kort. Citat:
![]() Citat:
![]() Så här såg det ut på däck när vi gjorde melonresan till Ios och Paros. ![]() Någon vidare komfort var det inte på den tiden, men vem brydde sig. ![]() Jag sitter till vänster i bild och försöker se cool ut. Kanske för att jag var en stolt ägare av en Freestyle. ![]() Senast redigerad av Kalimera den 2016-12-14 klockan 10:11. |
|
||||
|
||||
![]()
Du ser verkligen COOL
![]() ![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: