![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Satt nyss och tittade på klipp från Grekland på Youtube.
Hittade lite filmer från Paleochora och pizzeria Odyssey samt Haris studios ![]() Kan verkligen förstå att ni trivs i denna pittoreska, genuina ort!! Utbudet av filmklipp från Grekland är enormt och bättre start på morgonen kan man inte få! Gäller bara att trycka på stoppknappen så man inte kommer försent till jobbet. Arne, varför inte engångsnäsdukar?! /Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och regnet det bara öser ner. Tretton grader nu. Till Kaijja nu. När jag på sent 1950-tal gick på det Högre Allmänna Läroverket i Eskilstuna, bad jag vid ett tillfälle Adjunkten att få gå ut i korridoren att hämta min näsduk. Nej, var svaret. Ja, då snyter jag mig i gardinen här i klassrummet! Men, så gör det då!
Sagt och gjort, jag snöt mig i gardinen. Detta tilltag renderade ett omedelbart besök på rektorsexpeditionen... Arne |
|
||||
|
||||
![]()
😂Hahaha...!!!! Arne, du löser allt så smidigt👍
/Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är härligt att sitta här i stugan på västkusten och läsa om er vistelse på Kreta. Vi älskar också Paleochora men även andra ställen som Sougia, Sfakia och Plakias på södra delen av ön. I september gjorde vi en nostalgiresa till östra delen. Det är 30 år sedan vi första gången var på Kreta. Vi besökte bl a Mochos, Plaka och Ierapetra. Besöket på Spinalonga var verkligen intressant. Läste boken om ön också. Mycket var för turistiserat tyckte vi.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|