![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
MariaJ, ja, i synnerhet när man åker charter tycker jag verkligen att man ska stå på sig. Man har betalat och då ska de leverera.
Jag möttes av överbokning när jag kom till Rhodos för en övernattning för ett par år sedan. Förklaringen var "du har ju bara bokat en natt, det kom några som bokade flera". Jag hänvisades därför till ett riktigt skithotell, medan det korrekta borde ha varit att de som bokat efter mig borde hänvisats till det andra hotellet första natten. Efteråt skrev jag på tripadvisor och varnade för hotellet som överbokat. Det blev de förmodligen inte glada åt. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ser att jag inte berättat upplösningen av vårt klagomål på Dias.
Måste berömma Airtours, vi fick ordentlig ersättning snabbt och utan minsta tjafs. Så hela den sorgliga historien fick i alla fall ett bra slut. Skrev en varning på Tripavisor och skickade klagomail till Samos Holidays som är något slags mellanhand för hotellen på ön och bland annat Airtours. Ser nu fram emot nästa resa i juni. Längtar så till Grekland och efter sol och VÄRME!!!! Ha en skön vår, alla Kalimerianer, det blir bättre även om det går långsamt! Catlady |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|