![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Nu skrev ju Arne det
Igår, 23:49 då var det fortfarande 31 mars.......... Isåfall vem lurar vem?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas verkligen det inte är ett 1 aprilskämt, en dag för tidigt
hoppas det blir rökfritt........... |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir fanatisk å nekte folk å røyke ute. Opplever særlig sånn fanatisk røykemotstand av folk som er tidligere røykere. De er ofte de verste. Jeg for min del håper det blir totalforbud mot en del parfymer, jeg blir faktisk veldig uvel av å sitte i nærheten av folk som har dynget seg ned i parfyme. Jeg blir mye dårligere av det enn om folk sitter ute og røyker.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är själv rökare och har inga problem här i Sverige, men i Grekland näää. APRIL, APRIL.
|
|
||||
|
||||
![]()
Helt underbart! Eller som man skulle säga på grekiska. "Bravo"......
Verkligen på tiden att detta sker! Fy F....n för cigarettrök! MVH Yeasou |
|
||||
|
||||
![]()
Hahaha! Så går man på ett Aprilskämt den 18 April! Måste vara ett rekord i sig??? Så går det när man inte läser alla inlägg innan man svarar
![]() Men tänk va bra det hade varit om det varit sannt! ![]() MVH Yeasou Senast redigerad av inkfish den 2006-04-18 klockan 15:39. Anledning: Är EJ redigerat, ink fick bara ett hjärnsläpp |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Synnerligen seglivat aprilskämt i år ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skrattar fortfarande åt detta härliga Aprilskämt! Ja där ser man hur det blir när man har bråttom! Heja Arne!
MVH Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nja,,, Jag hade flera olika alternativ till Aprilskämt 2006 på min repertoar!!!
En plan var att Viking Airlines tecknat kontrakt med SAS om att leasa fyra MD-83-plan på fem år. Planen skulle stationeras i Grekland. Två i Athen samt de resterande två i Chania. Efter vederbörlig ommålning i hangar A-1 på Arlanda, Ja jag hade bild på detta, skulle planen i Maj/Juni 2006 flygas ner tomma till Greland. Eventuella grekresenärer kunde då medfölja till priset av flygskatten, dvs 88 SEK pp!!! Hemresan trenne veckor senare för att hämta ned de första charter-resenärerna skulle även den gå tom, och därav kunde hågade resenärer få även hemresan till flygskattspris, dvs 88 SEK pp!!! En emailadress skulle bifogas. Densamma skulle gå till en av Greklands största och därtill auktoriserade begravningsbyråer..... Hustrun dock detta evenemang avblåste med vetorätten!!! Arne Med viss håg för Aprilskämt!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Åtta meter är kul... Kan ni se ansamlingen stolar som kommer att spontanuppstå 8,1 meter från varje taverna?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha ha ha, rökförbud i Grekland vore som att försöka införa förbud mot att dricka vin på restauranger i Frankrike !! Hade det varit sant hade nog jag som icke-rökare nästan börjat sakna rökandet om det hade kunnat införas och efterlevas. "Det hör liksom till kulturen, vardagen man ser som turist". Taxichauffören, busschauffören, slaktaren, allihop man ser överallt och knappt reflekterar över.
Men tänk OM det hade kunnat införas ! Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1 aprilskämt redan 31 mars.....
jaja....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Arne.
Om det inte var ett aprilskämt med rökförbud så har jag tur som ska vara på Kreta i juni. Sen blir det slutrest för min del. Aake |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er alla...
Vill bara tala om att jag har ringt runt lite, bland annat till grekiska ambassaden, olika resebyråer mm. INGEN!!!!! vet eller har hört något ang rökförbud den 1/7... april april.... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det här måste vara det här årets bästa aprilskämt i alla kategorier. Grattis Arne du har lyckats igen.
Eva ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar!!!
Jag sitta emellertid redan nu och smida planer inför nästa år.... Aprilskämt är allvarliga saker och ingenting att skämta åt!!!! In Vino Veritas Spirito Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer i gratulationerna, det var det bästa hittills
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hade jag inte sagt något är jag SÄKER på att fler hade gått på det. Skämtet var mycket bra! Grattis! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|