![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Spizeman! Ja, jag ska vara borta ganska länge. Och vill gärna slippa tvätta.
Faestis! Jag behöver aldrig ”kånka” på väskan, den rullar så snällt vid min sida. Och behöver jag lyfta väskan finns det alltid någon hjälpande hand. Kajja! Vi är väldigt lika i mycket - trots att jag inte Smålänning. 😉 Masse! Vi ska till båda våra gemensamma favorit-öar. 😊 Först en vecka/tio dagar på Leros/Pandeli (saknade er förra året). Därefter Tilos, där vi stannar två till tre veckor. Det blir även några dagar på Nisyros vilket vi ser fram emot eftersom vi tidigare bara varit där över dagen. Skriver inte mer nu eftersom jag glömt förhandsgranska, och håller nu tummarna att texten inte försvunnit. 🙄 |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det så underbart ni bara kan ha det, Leros! Där vet jag att man kan må riktigt GOTT
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Till sist blir det några dagar på Rhodos (eftersom vi flyger därifrån). Så den här gången blir det fem veckor i Grekland - vilket inte känns det minsta jobbigt! 😉
|
|
|||
|
|||
![]()
Ha ha - "stackars er"
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
8 + 9 kg räcker för oss för en treveckorsresa. Vill ej ha tyngre då vi öluffar med onda ryggar.
Här är vi på avresa från Fourni. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken supergo resa! Hela fem veckor, och till både Leros och Tilos!!!!!! Mums! Nu tycks du ju redan ha fyllt din resväska, annars hade jag gärna smugit ner i den och hängt med. Då kunde vi tala om viktproblem!
![]() Plaaaatanooos! ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en jättetrevlig resa! Vi ser fram emot rapporter under färden
![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Yannis! Min man och jag har 20 kilo var + 10 kilo handbagage, och ska vara borta i 5 veckor. Än så länge har vi inga stora kroppsliga problem. Och så länge rullar väskan snällt vid min sida...😎
Masse! Inga problem! Jag minskar gärna på vikten, bara du och Birgit följer med. Kram! 🤗 Tack Netwolf! Jag ska försöka bättra mig och skriva lite mer. Kanske några rader varje dag, om någon är intressead...🙄 |
|
||||
|
||||
![]()
Visst är vi intresserade!
Vi ska just börja packa våra väskor också. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat: