![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Veronica (som hoppas på bättre tur detta år) |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa förresten!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har varit inne på nätet och kollat avgångar från Kastrup till Chania idag och där visar det sig att ALLA avgångar till Chania i dag är kraftigt försenade...Jag tror INTE på tekniskt fel på både SAS och Sterlingplan utan jag tror helt enkelt att de dragit in en avgång och sen fyllt andra plan istället för att köra alla avgångar! Det är min teori.... Eller så är Chanias flygplats överbelastad...vilke jag inte tror!
![]() I Lund regnar det nu så det är INTE svårt att lämna stan! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det var som tusan
![]() Förstår att det inte blir svårt och lämna detta vädret ![]() ![]() ![]() Ha det bäst när väl kommer fram ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]()
Trist med förseningar!! Men misströsta ej, snart är ni där!!!!!
Önskar er en härlig vårvecka på Kreta! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om inte gårdagens och dagens försening har med strejkerna som varit i Norge ( SAS) det påverkar ju hela kedjan, med omdirigeringar av plan etc!
Hoppas allt går bra! Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Oj då, jag som just sagt att "NU sitter Lissi och Claes på planet till Kreta, lyckliga dom!"... - och så är ni fortfarande HEMMA. I alla fall så var det väl skönt med en sovmorgon, som Claes sa, hellre det än att sitta på Kastrup i 5 timmar!
Men IKVÄLL blir det god mat med grekiskt vin och förhoppningsvis ljumma vindar... och i morgon vaknar ni upp i ett helt annat klimat... ha det riktigt skönt på Kreta! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|