![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kul läsning! I artikeln fanns den här vidare-länken som kanske inte är riktigt lika kul för oss svenskar. Men den kan ju mana till eftertanke, och ..... kanske lite skärpning????
![]() Jag vet inte hur man gör så fina länkar som ni andra gör, men hoppas att det funkar så här också: https://www.expressen.se/allt-om-res...-pa-semestern/ Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Länken fungerar utmärkt.
Lustigast tycker jag ändå är att berätta om toalettbesöken, jag har aldrig hört någon annan nation som gör det, speciellt damer som i ett större middagssällskap som annonserar och bjuder in till sällskap till toa. |
|
||||
|
||||
![]()
Kul länk, Masse!
![]() Ja, att berätta VAD vi ska göra på toan är märkligt i sanning. ![]() En annan sak gällande toan, är du det med att tjejer ofta går två och två. Är det särskilt svenskt, eller förekommer det även i andra länder? I Sverige finner vi ju inte det konstigt, men däremot om två killar skulle gå på toan samtidigt. Det händer ju inte! ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Men är det verkligen så att "damer" går på toa tillsammans i gäng? Hm... ?
Jag skulle aldrig gå på toa tillsammans med någon, däremot är det ju roligare att stå i toa kö och passa på att surra bort vänte tiden tillsammans med någon. Kanske unga tjejer går på toa i hop men nja - icke fullvuxna kvinns, i alla fall inte i min bekantskapskrets ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|