![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Ja, nu är vi hemma och det är gott det med! Idag sken solen från en klarblå himmel när vi åkte och jag tänkte på Ivi som möttes av sommar! Men igår var det heldagsregn som jag skrev och det ösregnade i natt........Det är ju en lite osäker tid i april, men det var i medvetna om och vi var inte på "solsemester" utan ville se oss om i vårväder......och vi fick en typisk svensk sommarvecka med 18-24 grader, växlande molnighet och lite regn och bad i 17 gradigt vatten..En JÄTTEMYSIG vecka har vi haft.... SÅ gudomligt vackert med alla blommor! Bilder oh ett litet resebrev kommer i veckan! GLAD PÅSK TILL ER ALLA! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem.Det skall bli roligt och se bilder och läsa om er vistelse på Kreta
![]() ![]() ![]() Nu är dom ju framme och har det säkert jättebra. Trevlig fortsättning på påsken ![]() Riitta.som ätit för mycket påskgodis ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lissi,
Tack för trevlig läsning i ert resebrev ![]() Härligt med rapporter från solen och värmen! Hälsningar Stinab som snällt får stanna hemma ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag också läst resebrevet. Det var roligt och läsa hur det är innan den stora turistsäsongen börjar
![]() ![]() Tack! Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Underbart resebrev...längtar ner.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lissi för ett härligt resebrev med underbara bilder, åh vad man längtar! När vi var till Kreta för några år sedan bodde vi i Maleme och gick upp till den tyska krigskyrkogården. Vi var också till det vackra Falassarna, men tyvärr blåste det för mycket för att bada då så vi vandrade längs stranden i stället och njöt. Vi besökte även Zacharias taverna i Platanos där vi åt just fetaostgratinerade auberginer och hans mammas goda kaka till efterrätt. Så du förstår att många minnen gjorde sig gällande medans jag läste.
I sommar återvånder vi dock till vårt kära Naxos! Ann-Kristin. |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att läsa ett färskt resebrev så här TIDIGT
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
SÅÅ..mysigt det låter i brevet!! Längtar ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ett härligt och underhållande resebrev Lissi!
![]() ![]() ![]() Göran |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|