![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi har haft liknande funderingar som ni tycks ha. Till slut landade det i att vi testar Paros och Piso Livadi/Logaras i sommar. Vi tittade på Naoussa (som vi bott i för 20 år sedan) men tyckte att priserna på boende var alldeles för höga för oss. Jag kan ju tyvärr inte säga om det är ett bra val eftersom vi inte testa Piso Livadi än ![]() /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]()
På Antiparos är det relativt lugnt en vecka in i juli sedan börjar det komma mer folk. Från tredje veckan i juli och hela Augusti är det fullt ös kan man säga. PÅ senare år verkar det som att det ökat en del både före och efter "högsäsongen".
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Intressant Janérik. Tycker du att jag borde boka om? Varför gillar du Aliki? Ge mig dina bästa argument
![]() /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du behöver inte avboka Piso Livadi, åk dit och titta om det är bra så då kanske vi åker dit lite tidigare ![]() Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Vad menar du med att de stänger ner hela Aliki?
|
|
||||
|
||||
![]()
Skrev lite fel, Om de stänger ner hela Aliki. Alltså inte så att det kommer att göras men om man mot förmodan gör det nångång så kan jag bo i Piso Livadi i stället.
Mvh Janérik Senast redigerad av Janérik den 2019-05-26 klockan 19:13. Anledning: Tyrckfel |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|