![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det låter som en alldeles fantastisk tid på Tilos! När vi var där blev det bara en vecka. Åker helst två veckor, men då blev det bara så. Vi gillade Tilos jättemycket, men kan kanske känna lite risk för lappsjuka om vi skulle vara där två veckor. Men med din beskrivning kombinerat med att vi är glada i att vara på stranden så skulle det nog vara ett fint upplägg.
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Ni tycks ha haft det riktigt fint. Och promenerat mycket trots "gamla ben och fötter". Att hitta sitt eget sätt att njuta på är det allra bästa.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter som alldeles underbara veckor, ni tycks ha hunnit med mycket ändå, och framför allt det som är det allra bästa med Tilos... Att bara vara!
Tack för din fina beskrivning! //Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
![]()
Har precis kommit från Tilos (är på Rhodos nu), en hel vecka var jag på Tilos. Jag skulle mer än gärna åka tillbaka till Tilos OM det fanns bättre stränder. Det som finns är inte min smak, stenigt nästan överallt.
Däremot är Tilos toppen på vandringsleder, helt fantastiskt, en av de bästa öar jag varit med om när det gäller vandringsleder (kunde dock vara lite bättre skyltat). |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|