![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla ni! Det finns inte en suck i världen att ni skulle kunna förstå hur lättad jag faktiskt blivit av era svar. Jag börjar bli mer och mer övertygad om att jag faktiskt kommer klara av det alldeles på egen hand.
![]() ![]() ![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag kom på ännu en sak. Flightnumren mellan de två resorna skiljer med en siffra. Nämligen t.ex. 1770 och 1771. Vilket tyder på..?
![]() Tack för hjälpen i alla fall! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter jätteroligt och spännande!
Du borde vara lika lugn när det gäller resan som du är när det gäller jobbet ![]() Och sedan när du är där så glöm inte att logga in här någon gång och berätta hur du har det! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
1770 är numret på flyget du ankommer med.1771 är numret på flyget du avreser med.Samma flyg alltså...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan!
Vi kom hem i söndags från Aten,Apollo hade också ändrat vårt flyg via Thessaloniki.Dom släppte av folk och tog in nya passagerare,det gick ganska fort,så ta det lugnt bara,det kommer att gå bra. Lycka till med arbete Häls Anneli |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla ni! Egentligen borde jag nog vara lika lugn med jobbet som med flyget, som du säger Elisabet. Jag har hetsat upp mig i onödan låter det som, med så är det då man ska ut och resa..
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Ha en trevlig sommar allesammans! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|