![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Våran granne vart sjuk,hon var hemma flera veckor
hade alla symtom,försökte få testa sig 4 ggr men det var blankt nej. Kajja kämpa på så gott det går! Pia |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Men jag fattar inte..fick hon inte testa sig ![]() Det kallar jag grovt tjänstefel isåfall!! Vi uppmanas ju att testa oss vid symptom. Mycket märkligt!! ![]() / Kajja
|
|
|
|||
|
|||
|
Hon for in på sjukhuset å satte sig på
akuten och vart hemskickad med ett ring 1177. Våran region👎😡 |
|
|
||||
|
||||
|
Lider med dig Kajja och ni andra som har haft en besvärlig corona
![]() Misstänkte i juli att jag hade corona men det första provsvaret jag gjorde när jag var sjuk kunde inte bedömas. Fick göra om det när jag var frisk och då var det förstås negativt. Idag har jag gjort ett antikroppstest vilket visade att jag har antikroppar. Det var corona jag hade i juli. Är såååå glad att jag fick det lindrigt. Hade lite annorlunda förkylningssymtom, var sänkt, ingen smak och lukt men det var allt. Hoppas du Kajja får tillbaka ditt luktsinne. Jag var utan i tio dagar, det var tillräckligt ...... Lena |
|
|
||||
|
||||
|
Tack Lena! Jag övar varje dag🐽..
Piam..man måste nog ringa för rådgivning och få en tid för test. Inte åka till akuten..om man inte är jättesjuk. Usch, idag såg jag på TV att en person fått corona för 2:a gången efter 4 månader!! ![]() ![]() Jag ooorkar inte!!! ![]() / Kajja
|
|
|
|||
|
|||
|
Kajja,vad du är stark ändå! Kämpa på, tänker på dig och hoppas allt löser sig!
Känner ingen som haft "eländet" men det verkar verkligen hemskt! Catlady, som önskar det "vidriga viruset" kunde DÖ nu........ |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|