![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Piam: just så, vågar man???? Har så svårt att besluta mig, vill så hemskt gärna men vad blir priset? Ingen vill ju bli sjuk och om reseförsäkringen inte gäller?
Vad gäller AI kommer i alla fall inte jag att någonsin bo på ett sådant hotell men alla gör som de vill! Gillar verkligen att gå på olika tavernor varje kväll och hitta mina egna favoriter ![]() ![]() Catlady, i valet och kvalet......... |
|
||||
|
||||
![]()
Det händer så mycket och så fort att jag inte skulle åka nu, och inte senare heller. Fler och fler fall rapporteras i Grekland och myndigheterna blir allt mer bekymrade. Nu släpps britterna in, och myndigheterna överväger att släppa in resenärer från USA i slutet av juli. Det är två av de mest drabbade länder så vem vet vad som händer när de kommer. Ingen vet om det blir en ny lockdown i Grekland.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hur tänker man om man släpper in folk från USA
Och Storbrittanien🤔 Dom där myndigheterna ska väl jobba mot att inte fler ska bli sjuka,fast det är väl två olika myndigheter förstås,den ena vill ha in pengar i landet och den andra jobbar i motvind! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|