![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fast å andra sidan räcker det väl med att klä av sig naken på vårdcentralen och sen får en sköterska betrakta ens nakna lekamen och torrt konstatera att man redan har en antikropp... ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Antikropp ![]() ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett blått märke i armvecket..äntligen har jag tagit ett antikroppstest!
Väntade med att att testa mig tills att makens svar kom..ville väl bara se utgången först. Jo han hade antikroppar! Om inte han..som var så sjuk..hade det så hade jag blivit förtvivlad. Jag var ju inte jättesjuk men däremot mycket längre dålig..och lukt o smak är inte som förr. Jag har mött flera bekanta och obekanta som gärna informerar om att "man kan ju få det igen" när man säger att man har haft det.. Varför säger man så..ingen vet ju?! Vill man ta död på förhoppningarna för oss som har genomlidit detta hellvetesvirus? För det är bara dom som inte har haft det som säger så! Visst..EN person i Sverige är konstaterad med dubbelcorna.. men vi känner inte till några omständigheter om personens hälsa etc. Jag håller tummarna för att jag får ett svar där det står "påvisat". Då vet jag att jag inte smittar ner nån i min närhet och kan andas lite lättare trots denna nya, hemska och sorgliga tillvaro. May the force be with you! / Kajja ❤ Senast redigerad av Kajja den 2020-11-04 klockan 23:09. |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt AK-svar var negativt och då börjar man ju fundera. Har jag aldrig haft corona? Eller har jag haft det, men antikropparna har försvunnit? Så mycket frågor om den här sjukdomen!
![]() /NW |
|
||||
|
||||
![]()
Håller tummarna att du har antikroppar! Nu ökar det lavinartat och då är det bra att kunna släppa alla oro för ett tag.
|
|
||||
|
||||
![]()
Yess, yess..provsvar kom idag och jag
har antikroppar ![]() ![]() Bästa presenten!!🙏 / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Kajja🥳
Ta dig ett🍷Å fira Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Så skönt! Stort grattis 💙
Minns när jag fick mitt svar, en oerhörd lättnad! |
|
|||
|
|||
![]()
Gött för er båda Kajja!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis 💐🎉🌻
Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla!
Jo här har det firats både det ena å det andra idag ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lyllos dig, Kajja! Nu kan ni gå runt as usual 😀
|
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Kajja!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Extra nyhetssändning nu på 4an angående coronaläget! Statsministern ska tala
![]() ![]() Äntligen kommer regeringen ta i med hårdhandskarna, tänker jag. Och vad får man höra att Löfven har kommit på för lösning..jo att nu (jäklar) ska krogarna inte få sälja alkohol efter kl. 22!!?? Skojar dom?! Var det allt?! Nu måste väl fler strikta restrektioner sättas i verket. Det behövs ju tydligen förbud för att vissa ska förstå allvaret. Och de befintliga "reglerna" som gäller i vissa län borde gälla i hela Sverige. Det är väl NU vi ska få stopp på detta elände och inte dra ut på och förlänga pinan med små försiktiga förändringar. Nu kokade det till lite här..men var bara tvungen att få ut det ![]() Bäst att sätta på kaffet och lugna ner sig lite.. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() I morgon åker jag och bunkrar... /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg trodde dere i Sverige hadde få restriksjoner. Så feil kan man ta. Det er det inntrykket jeg har fått ved å lese om alle som reiser, som lever normalt.
Her i Oslo e r det beksvart. Alle piler peker ned. ![]() ![]() I morgen må jeg på apoteket for å hente medisiner. I likhet med Pia trenger jeg nye briller. Og diverse annet. Å ta buss er ikke aktuelt, heller ikke taxi. ![]() Hadde noen for ett år siden sagt at det var sånn livet skulle bli, hadde jeg bare ledd. Zalo er min venn ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne; diverse forsøk på å redigere/fjerne duplikat av ovenstående post, mislyktes....
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|