![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lovar att göra min plikt, att inte gå på gym, och inte bibliotek. Men middag hemma kommer jag även i fortsättningen att ha - även om jag behöver gå ner i vikt.
![]() Men jag håller med dig, att det behövs hårdare tag för att få folk att fatta.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Helt rätt, Janne. Vi har sen en tid tillbaka lagt ned alla onödiga besök i affärer etc. Handlar tidig fm, då det är minst folk i butikerna etc
Men som sagt. En del verkar inte fatta nånting. Man kan ju undra vilken planet de befunnit sig på senaste året! ![]() /Netwolf |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Håller helt med!
Nu är det fanimej dags att börja tänka utanför nästippen. Förstår inte vad det är som är så svårt att fatta Vi har under en ganska lång tid nu handlat både mat, apoteksvaror och vin på nätet. Fungerar alldeles utmärkt även om det är väldigt tråkigt. Jag tittade också på presskonferensen och häpnade över att journalister ställer så dumma frågor. ![]() Ulla |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Citat:
masse |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Bra att dom satt ner foten,kanske skulle ha gjort det tidigare.
Har en kusin i Schweiz,hon får vara ute en timme om dagen med munskydd å intyg från läkare att hon får vara ute,inget papper,dryga böter. Så är det i Grekland också. Pia |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|