![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Gott Nytt År Kajja!
Va du är duktig på å få till. de👍 Önskar gott nytt år till alla andra Kalimeror. Jag har haft ett riktigt skitår, men det tar vi en annan gång Resan till Samos,ligger fortfarande kvar hos airtours och jag hoppas verkligen att den blir av. Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Pia, tråkigt att läsa att du har haft ett "skitår".
Ja man behöver ju inte blotta sig helt på Kalimera även om jag har varit väldigt öppen om vad som pågår i mitt liv. Mina tankar, rädslor och glädjeämnen! Sån är jag även i vanliga fall men absolut inte inför alla jag känner. Hoppas du kommer iväg till Samos! Jag skulle kunna åka till "varsomhelst" i Grekland! Vill utforska både Korfu och Lefkas lite närmare. Trodde jag inte när vi var där men nu!! Anyway..det jag önskar som mest är att vi kommer till Kreta i juni. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vem hade trott detta på nyårsafton 2019? Vete fasen om man vågar att säga gott nytt år idag ens...
![]() Året har var varit som för de flesta, med restriktioner och avstånd. Trots allt har man varit priviligierad, då vi har stort hus och har kunnat jobba på distans på heltid (även om man nu börjar bli lite less på hemmakontoret). Men, framförallt. Man har klarat sig med livet i behåll och varit ovanligt lite sjuk. Möjligen har man blitt lätt folkskygg bara.. ![]() Men, jag vågar väl mig ändå på ett försiktigt gott nytt år till er alla. ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vem skulle ha trott? Hoppas att vi i alla fall har lärt oss något av det här. Nästa år måste vi fortsätta och kämpa för det är ju inte slut än. Men förhoppningsvis lättar det till sommaren.
Gott Nyt År alla och kämpa på gott folk så njuter vi av Grekland sen igen! / Anne ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|