![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
The Beatles har producerat en enorm musikskatt. Musiken håller än i dag och det kommer alltid att vara så. Jag tänkte på det du skrev om skivspelaren. Jag fick en flashback från några år in på 70-talet när min storebror kom hem med en Skivspelare som han köpte med pengar från ett sommarjobb. Det var en Telefunken, med högtalaren i locket (Mister Hit 70 tror jag den heter). Samma upplevelse här. Jättebra ljud osv! Saken är den att jag tog över den sen, och har den kvar än idag. Jag spelade en skiva på den för inte så länge sedan och jag tänkte...... hur kunde man lyssna på detta dåliga ljud? Enkelt svar, - då visste man ju inget annat .//Conny
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
I kväll är jag i Tanto. " Grand Old Softies" hyllar Beatles och 60 år sedan 1965. Framför hela HELP och Rubber Soul Lpn
![]() ![]() Sen singel B sidorna från 1965 samt första singeln med 2 A sidor " Yes it is", " Im dowm", " Bad Boy" samt " Day Tripper/ We can work it out" Hoppas på lite med godbitar, på fredag är det 60 år sedan legendariska Shea Stadium konserten..... Undra om de köra båda versionerna av Help? |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|