![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lena* - som nog vackert får vänta till juni. |
|
||||
|
||||
![]()
Sämsta stället i Grekland? det kan variera. För egen del är det platsen för hemresan. Fionner alltid ett litet obehaga när det dra ihop sig. Således är det alla de förbaskade avresehallarna som förskräcker.
ChRas |
|
|||
|
|||
![]()
1: Kos
2: Halkidiki 3: Rhodos 4: Kreta Er vel de stedene jeg har likt meg minst, og i den rekkefølgen. |
|
||||
|
||||
![]()
De platser jag tyckt minst om är Pireus och hamnen på Santorini, vilken tur att man bara ska förbi/igenom!
![]() Egina stad och Rhodos är ingen höjdare heller. Några gillar inte Paros, men jag tycker Paros är trevligt, parikia med de vitkalkade gränderna och Pebbles Bar där man tittar på solnedgången, Naoussa är också fint med tavernorna alldeles vid kajen, däremot kände jag mig inte riktigt bekväm med Antiparos. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
I februari var vi där i stan och gick uppför de bebyggda kullarna ..och tiillbaks..Massor av härliga små affärer med ost, fisk och frukt.. Torget och gågatorna var riktigt mysiga denna tid på året! Metrostationen är mycket speciell...Dit åker jag gärna igen!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi, jag tror inte du är konstig och jag vill inte påstå att jag har tittat närmare på Pireus utan tänkte närmast på hamnområdet, du har säkert rätt i att även Pireus har sina smultronställen.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|