![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det är i sin ordning. Jag tänkte likadant när jag själv fyllde i typ "100 sidor" om mig själv (och saker som rörde oss naturligtvis). Sen var det bara en sida ang frun och dottern. Ingen fråga om vaccin. Men sedan, nere i Grekland kollade de ju vaccinintyg och testintyg. //Conny
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hej C@nny!
Nu känner jag mig trygg med PLF-papperna ![]() Avskyr blanketter..speciellt när man ska fylla i dem på datorn Betyligt roligare att fylla i resväskan![]() / Kajja
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Citat:
Hej Kajja ![]() Absolut, men allra roligast är väl ändå att fylla i glaset när man kommit fram ![]() //Conny
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() / Kajja
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Åh, himmel så sugen jag blir! Jädrans så nära boka-trycket känns
![]() Lena
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|