![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Visst hade det varit fantastiskt roligt att fira dagen i Grekland tillsammans med ett gäng Kalimerare. Jag har inte börjat fundera på nästa års resor. Men jag ska absolut ha dagen i åtanke när det blir planeringsdags. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Det hade varit fantastiskt!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Det skulle ju vara jättekul! Hoppas att vi då är i läge att kunna resa igen.
Masse |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vi får ha det i åtanke när det börjar dra ihop sig.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|