![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Jag har bokat resa. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 59.02% |
Jag ska boka resa. |
12 | 19.67% |
Jag vet inte. |
11 | 18.03% |
Jag ska inte resa till Grekland i år. |
2 | 3.28% |
Antal röster: 61. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Bokade alldeles nyss, flyg tor Gbg-Aten 15 dagar i september. Jätteglada! Det roligaste nu är att planera vilka öar/resmål vi ska besöka.
Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat till Kreta första veckan i juni.
Ska även börja kika på en resa i september men har inte bestämt ö än. Håller med, livet är för kort. / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Även vi har bokat Kreta, på påsklovet. Vi var där sista charterveckan i höstas och åker första charterveckan denna vår.
Nicke å Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har bokat Karpathos till slutet av augusti och nu MÅSTE vi iväg, klarar mig inte längre utan Grekland! Har ett hål i mitt liv och mitt hjärta som bara måste fyllas........
Catlady, som drömmer och längtar........ |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bokat 4 resor.
Till Kreta i april och oktober. Det är båtluffning längs sydvästkusten som alltid drar. Det blir också 2 resor till Cykladerna, i maj-juni samt i september. Jag får aldrig nog av Amorgos. Kompletteras med ett par, tre andra öar. Det blir ingen Samos med fler öar i år. December-januariresan har jag ännu inte bokat. Livet är för kort, som också andra säger. Jag vet ju inte hur länge mina artrosknän håller..... Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Åkte till Grekland 1 gång 2020 och 2 ggr 2021
I år är Lefkas bokad i maj och Halkidiki i september Blir Kreta eller Kefalonia i sommar |
|
||||
|
||||
![]()
Och vi åker till Kreta, båtluffning i sydväst, i maj och september. Vi har blivit så förtjusta i Sougia och Agia Roumeli, men Paleochora och Chora Sfakion kommer också hinnas med. Och några nätter i Chania, så klart!
Lena och Nisse |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bestilt 14 dager på Kreta fra 10.-24. mai. Da blir det feiring av Norges nasjonaldag den 17. mai på Kreta i år. Vi blir på loffen langs sørkysten av Kreta. Skal kikke litt rundt inne her for å se etter tips og råd, og mange av de småbyene som nevnes står også i våre planer.
Gleder oss ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Två båtluffarresor är bokade!
I Maj blir det Samos, Chios, Psara och Fourni. Vi hoppas allt går vägen så vi kommer till Psara denna tredje gången gillt. I Augusti blir det Santorini, Sifnos, Khytnos, Kea och Syros. Vi håller tummanrna att allt rättar till sig i världen så det blir som vi tänkt oss. // KR |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag blir aldrig less på båtluffningen mellan Paleochora och Chora Sfakion. Vi kanske möts på Daskalogiannis eller Samaria? Bägge färjorna i Agia Roumeli. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att ni är flera som redan har bokat. Grattis på er!
![]() Själv klickade jag i Vet ej, men det lutar ändå att jag kommer att åka. |
|
||||
|
||||
![]()
Med tanke på att vi varit i Grekland i sammanlagt en månad både sommaren 2020 och 2021 kan jag säga att det definitivt blir två resor även sommaren 2022. Först en båtluff planerad till Astypalea (note to self; boka flyg tidigt för platserna tar slut), Paros (fick mersmak efter besöket i juli 2021
![]() Celbe |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|