![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Men... använder inte alla internetbank och lägger in betalningar i förväg?
Titti. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
. Fast på Apollo är det smidigaste sättet att betala via deras egen betala online-service, det var nog det Elisabet glömt.Elisabet! Hur i hela friden kunde du missa det där? (Men vilken EVINNERLIG tur att det fanns biljetter kvar. )
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eller egentligen inte det, utan göra det som ink säger; kolla när jag skulle betala via deras onlinesystem.Ink: Jag hade inte glömt. Bara fått för mig att jag inte behöver betala förrän till hösten. Slutbetalningen brukar ju inte vara så långt före resedatum... Ricky: Jag köper inte ens lotter Bossec: Ja det kanske inte är så dumt. Förslå det för Apollo vettja, så kanske du får en resa i belöning ![]() Ioslina: I mitt fall var det inte slutbetalning, utan HELA resan det gällde. Den kostade ju bara 198 per person och ska betalas vid ett tillfälle. MEN alla andra biljetter (= ca 3100 kr) har jag redan betalat, så det hade varit EXTRA IRRITERANDE om jag stått här med flygbiljetter Kallax-Arlanda, Skiathos-Aten, Aten-Arlanda och Arlanda-Kallax - men inte den billigaste och viktigaste (!) biljetten Arlanda-Skiathos! |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Kanske är det de billigaste biljetterna de vill ha in betalningen så där tidigt på. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag hade helt enkelt inte läst bekräftelsemejlet ordentligt. Men IKVÄLL gjorde jag det
|
|
|
||||
|
||||
|
Blir helt kvalm av redsel når jeg leser det der!!!
Kan nesten ikke forestille meg følelsen. PANIKK! Verre enn den verste skrekkfilm!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||