![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Härlig beskrivelse! Men jag undrar fortfarande varför det är så viktigt med bouleklot?
Inte bättre med stickning och sudokuhäften, som är ett måste för mig? Då kan man gå direkt till tavernan. Då behöver man inte tveka mellan bar eller bad! Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Ha ha! Så kul Birgitta att du nu åter börjar bjuda lite på dig själv med din trevliga skrivarförmåga! Kul läsning! Och spännande nyheter. I början av din skriva så tänkte jag " Men hallå??? Finns det boulebanor på Tilos????".
Men som vanligt så klarnade det ju så småningom. Dina boulebanor på Tilos är ju "my kind of boule". Inte som riktiga boulebanor. Annars är jag väldigt mycket tävlingsmänniska som ger järnet för att vinna. Men, du Sjöborren!, om vi någonsin skulle spela boule på Tilos så skulle det viktigaste inte vara att vinna. Men att vara där tillsammans bland tistlar, damm och grekisk mat och dryck, ja det hade varit en höjdare! Masse som inte äger några bouleklot (ännu) |
|
||||
|
||||
![]()
Yannis! En gång i tiden var jag med i en syjunta. Tror jag stickade något babyplagg som var utvuxet redan innan det var färdigt. Har aldrig tyckt om att virka eller brodera dukar (finns inga i vårt hem). Nej, det var mer pratjunta med sju sorters kakor. Men något hade jag för händerna: sydde ny karusca (resår) i barnens byxor, och lagade handdukshängare, vilket jag slutade med eftersom handdukarna ändå hamnade på golvet.
![]() Soduko har jag aldrig provat på. Vad beträffar boulen; jag gillar att spela boule, och eftersom vi har två uppsättningar klot, bjöd jag sex stycken på en enkelresa till Tilos. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Masse! Ser fram emot att få spela boule mot eller med dig. Två tävlingsmänniskor …
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Masse |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|