![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Vi brukar inte heller använda solstolar. Men nu när väninnan och jag skall till Paleochora i september skall vi bo på Sifis Studios vid sandstranden. Har kontaktat dem direkt och vi betalar 60 €/natt och priset lär inkludera solstol på stranden. Vad priset skulle vara i juli-augusti vet jag förstås inte.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I Paleochora, på stenstranden är priserna oförändrade. Det är samma priser både vår, sommar o höst, i alla fall tills dags datum. Det är kommunen som har hand om den stranden.
2 solsängar+parasoll = 7€ 1 solsäng = 2€ Maria som är i Paleochora 2v nu. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att Ryan snart hakar på det här och erbjuder flygstol + solstol
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Annars är väl deras affärsidé mest att det ska vara strippade biljetter, dvs "No Incusive!". Ligger kanske närmare till hands att du ska betala extra om du vill ha en stol att sitta i på flyget under resan, än att det ingår en solstol när du kommer fram! ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta, som bara använt en solsäng till att lägga kläder och handduk på. (Hälsa alla på Waters Edge och Methexis från mig! Kommer i oktober.) |
|
||||
|
||||
![]()
Javisst så är det där!
Men jag menade på den större stenstranden vid Votsalo snackbar. Ps: Här blåser väldigt hård vind både igår o idag o det ser ut att fortsätta. Maria Senast redigerad av Sol och hav den 2022-07-15 klockan 12:52. |
|
||||
|
||||
![]()
När vi var på Skiathos första veckan i juni i år låg vi gratis i Swell Bars trädgård på Megali Ammos stranden. Tre trappsteg ner till stranden. De vill bara att man äter eller dricker hos dem under dagen och det gör man ju så klart gärna.
Det var för övrigt likadant när vi var där sist för sju år sedan! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
På Lichnos beach/Parga är det nu ganska stor skillnad på priserna. Första sektionen från bryggan, är för hotellgäster. Mittensektionen kostar 40euro närmast vattnet, rad 2,3 och 4 kostar 20euro! Däremot kostar de enkla sängarna längst bort endast 7euro! På Valtos beach kostar det 10euro rakt över. //Conny |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|